KURZY

 ACROJOGA KURZ

Zaži niečo, čo nikdy nedosiahneš sám. Joga nám pomôže spoznať náš vlastný vnútorný svet. Acroyoga nám pomôže otvoriť svety dvoch ľudí spojiť ich na chvíľu v jedno. Naučíme sa niečo o dotyku, dokázať ho pochopiť. Spevníme telo, natiahneme ho, precítime.

VITAL YOGA – KURZ PRE MIERNE POKROČILÝCH

Využi príležitosť a pridaj sa! V uzatvorenej skupine budeme 12 týždňov systematicky budovať svoju jógovú prax.

ROLFING A JOGA 

Efektívne vyváženie tela umožňuje prirodzené plynutie dychu a ľahkosť v pohybe. Na hodinách upriamime pozornosť na vzťah medzi oporou tela a jeho orientáciou v priestore.

 

MOHENDŽODÁRO/MARIPOSA TANTRA JOGA PRE ŽENY

Prostredníctvom tantrajógových ásan cvičenia Mohendžodáro v intuitívnom tanci/ pohybe tela, dychovými cvičeniami, meditáciami a vizualizáciami obnovíme prepojenie s oblasťou svojej panvy a panvového dna a vďaka tomuto prepojeniu nanovo precítime svoje Lono ako zdroj vlastnej životnej sily, sexuality a tvorivosti…

JOGOVÁ TERAPIA

Na našej hodine jogovej terapie sa budeme snažiť pomocou vedomého pohybu v súlade s dychom prispieť k obnoveniu zdravia organizmu. Správne cvičenie jogy, založené na zdravých princípoch pohybu, sa stáva terapiou. 

JOGA PRE MAMINKY S BÁBATKAMI 0-1 A DETIČKAMI 1-3

Stať sa mamou neznamená vzdať sa samej seba. Ponúkame možnosť stráviť príjemné chvíle pri cvičení jogy a využiť tak jej benefity aj novopečeným mamičkám.

SLOW ASANA FLOW

Príjemný pomalý flow so Žabkou, kde si budeme zvedomovať každú pozíciu pomaly s precíteným dychom, liečiť sa pokojom a tichom v tele.
V krásnej sále 3 v malej skupinke s jogovými pomôckami podporíme každú ásanu a každé konkrétne telo.

JOGA KURZ ZDRAVÝ CHRBÁT, FUNKČNÉ TELO 

Na hodinách pre začiatočníkov sa zoznamujeme s tým, čo joga je, aké má benefity. Prechádzame cez jednotlivé pozície s hlbším vysvetlením. Venujeme sa technike, aby človek zvládol pozíciu v zdravej forme a precízne.

SÚČASNÝ TANEC KURZ

Vedomá práca s telom je skúmanie, experimentovanie, hra, improvizácia, vzájomný kontakt, spontánny tanec s pozornosťou upriamenou na prítomný okamih. Teraz a tu. Moje telo, moja myseľ. Spolu.

KUNDALINI JOGA

Budeme sa sústredovať na prehlbovanie a spoznávanie meditácie a nášho vzťahu k nej. Meditácia je ako vynášanie odpadkov pre našu dušu. Spojíme sa so svojou dušou. Budeme sa učiť počúvať jej hlas, nachádzať komfort v tichu, praktizovať jemnohmotné vnímanie a pozornosť. Zmyslom hodín bude nájsť spôsob a druh meditácie, v ktorom sa nájde každý.

IYENGAR JOGA KURZ

Joga podľa pána Iyengara je ideálnou technikou vhodnou na predchádzanie telesným i psychickým chorobám a pri udržaní zdravia. Je prostriedkom na ovládnutie pozornosti a vôle, rozvíja samostatnosť a sebadôveru.V porovnaní s ostatnými populárnymi systémami jogy kladie dôraz na využitie ásan na zrovnanie sa do stredovej línie tela a otvorenie tých častí,ktoré majú obmedzenie.

PILATES

Mať pevný stred tela a byť vo svojom strede sú pre mňa dve prepojené kvality, ktoré nám môže pomôcť rozvinúť práve PILATES CVIČENIE.

PRANAYAMA KURZ 

Na kurze sa budeme detailne venovať technikám, ktoré harmonizujú nervovú sústavu a utišujú alebo nabíjajú telo. Budeme si vysvetľovať ako pôsobí na telo dych pravou a ľavou nosnou dierkou, ako to ovplyvňuje mozgové hemisféry a zmeny v mysli.

ASANA LAB 

Budeme prechádzať detialne pozíciami súrya namaskar a vybranými pozíciami, na ktorých sa precízne naučíme princípy asán a alignmentu (usporiadania tela) v nich. Tieto základy sú následne využiteľné pri väčšine ostatných pozícii a môžeme z nich v budúcnosti vychádzať a operiať sa o ne.

 PRELÍNANIA, MUŽSKO-ŽENSKÝ KRUH

Stretávania žien a mužov v oddelených kruhoch sa už stali prirodzenou súčasťou dnešnej doby. Ukázalo sa, aké potrebné je pre ženy cítiť bezpečie v spoločnosti žien, ktorých jednotným zámerom je vytváranie zdravého vzťahu k sebe samej ako i k sebe navzájom cez pocit sebaprijatia, neposudzovania, a spolupatričnosti.

MEDITÁCIA A MEDITAČNÉ TECHNIKY

Meditácia je súčasťou yogy. S meditáciou sa nastavíme, vybalancujeme , zharmonizujeme, utíšime našu ináč neutíchajúcu myseľ. Nie je nič lepšie ako začať deň s meditáciou. Krok po kroku sa naučíme, ako pracovať s našou mysľou. Ako ju jednoduchými technikami zamestnať, upriamiť a tým ju upokojiť.