Pre ženy v tehotenstve môže aktívny život pokračovať. Môžu na deň D čakať hýbajúc sa zdravo a nemusia sedieť doma 🙂 Dopraj si hodinku vitálneho odpočinku.

Milé budúce mamičky, určite existuje mnoho spôsobov ako si spríjemniť čakanie a urobiť niečo pre seba. Jedným z nich je Gravid Joga a ja vás ňou budem veľmi rada sprevádzať na hodinách v Yoga House.

Moje kamarátky sa na mňa veľakrát obracajú s otázkou, ktoré pozície sú bezpečné resp. odporúčané počas tehotenstva. Pravdou je, že ak vám nebránia zdravotné obmedzenia alebo odporúčanie lekára, môžete s jogou v tehotenstve pokračovať alebo aj kľudne začať. Cvičenie však treba prispôsobiť štádiu tehotenstva a fyzickej kondícii.

Tu je niekoľko dôvodov, prečo začať cvičiť Gravid Jogu:

  • Psychická rovnováha – na hodinách sa učíme správne dýchať, meditovať, relaxovať, pomáhať prekonať príznaky hormonálnych výkyvov počas tehotenstva, ale hlavne venovať tento čas len samej sebe a svojmu bábätku

  • Fyzická kondícia – prebudíme v sebe životnú energiu, silu a vitalitu, spevníme telo a zároveň uvoľníme prebytočné napätie. Veľa pozícií je zameraných na uvoľnenie svalov v oblasti panvového dna, bokov, posilnenie chrbtových svalov, ramien či stehien

  • Regenerácia – pevné a pružné telo má oveľa lepšiu schopnosť regenerácie a to platí aj o tej popôrodnej, cvičenie jógy aktívne pomáha predísť nežiaducim striám či ochabnutým svalom.

Ak vás Gravid Joga zaujala, no stále máte otázky, neváhajte ma kontaktovať mailom, telefonicky alebo vás rada privítam osobne na hodine každý

 

V prípade otázok môžete kontaktovať priamo Gabiku: 0911 459 480

GABRIELA RAPÁKOVÁ

Pondelok – 18:10 – 19:20

REGISTRÁCIA POTREBNÁ !!! NAJSKÔR 7 DNÍ PRED HODINOU – ROZVRH SÁLA 3

 

    

 

 

HODINY