HODINY

POWER YOGA S VIKI

Pri cvičení power jogy si nielen výborne psychicky oddýchneme, ale zároveň aj kompletne ponaťahujeme chrbticu, precvičíme a posilníme takmer všetky svaly. A to všetko plynule a v súlade s dychom.

ENERGY FLOW YOGA

Tam kde sústredíme našu pozornosť, tam prúdi naša energia. Cez kreatívne jógové asány a pomocou vedomého dychu nájdeme rovnováhu fyzického tela, posilníme svaly, odbúrame stres, uvoľníme bloky a ukľudníme našu myseľ.

ZDRAVÝ CHRBÁT S EVKOU

Objavte pozitívne účinky jógy na zdraví vašej chrbtice.
Či už máte bolesti chrbta alebo im chcete predchádzať, posilnením vnútorného stabilizačného systému, správnym dýchaním, držaním tela, jeho natiahnutím, kombináciou vhodných cvikov a pravidelným venovaním sa sebe a cvičeniu môžete opäť pocítiť radosť z pohybu.

ENERGY AND RELAX YOGA

Joga zameraná ako na nadobudnutie sily, tak na nadobudnutie harmónie a duševnej rovnováhy. Len silné telo je ozaj zdravé a zrelaxované telo ozaj silné. Týmto spôsobom sa snažíme dostať telo do harmónie a rovnováhy.

BODYFORMING YOGA

Silné, stabilné, flexibilné a pokojné telo – silná, stabilná, flexibilná a pokojná myseľ… Náplňou hodín je aktívnejšia joga s posilňovaním, strečingom, oddychom a zvedomením sa. Je formou cvičenia, ktorá spája jogové pozície a posilňovanie v nich. 

ASHTANGA LED CLASS/VEDENÁ HODINA PRVEJ SÉRIE

Učiteľ Vás prevedie rovnakým tempom a dychom cez sled pozícií prvej série. Táto sekvencia v kombinácii s dychom má silný vplyv na telo a myseľ. Teplo, ktoré sa v tele vytvára má detoxikačný účinok a umožňuje hlbší posun tela do jednotlivých pozícií. 

ZDRAVÝ CHRBÁT S KATKOU

Prebuď v sebe tvorivý oheň a rozprúď kreativitu a energiu v celom tele. Tento štýl jogy charakterizuje synchronizácia plynulého pohybu s prehĺbeným dychom, ktorý pripomína meditáciu v pohybe.
Každá hodina je jedinečná, inšpiruje k hlbšiemu uvedomeniu našich možností a ich akceptácii, a prináša tak skutočnú radosť z pohybu v cvičení, ktoré v sebe originálnym spôsobom spája rôzne aspekty yogy.

ASHTANGA YOGA – MYSORE

Mysore metóda je individuálna prax v skupinovom prostredí. To znamená, že každý cvičí nezávisle, vo vlastnom tempe, vedený vlastným dychom. Na hodinách mysoru sa buduje vlastná prax pod dohľadom učiteľa. Žiaci sa učia pozíciu za pozíciou, a prechádza sa postupne celou prvou sériou ashtanga jogy. Prístup je veľmi individuálny.

POWER YOGA S LÍVIOU

Pri cvičení power jogy si v priebehu 60 minút nielen výborne psychicky oddýchneme, ale zároveň aj kompletne ponaťahujeme chrbticu, precvičíme a posilníme takmer všetky svaly.

VINYASA FLOW YOGA

Hodina je rovnováha a vyváženosť medzi fyzickým cvičením, dychovým cvičením a cvičením mysle. Verím tomu, že iba stíšené telo a stíšená myseľ sa dokáže posúvať a preto sa snažím aj o dobrú a kvalitnú prípravu na úvod hodiny. Snažím sa o plynulosť aby celá hodina jogy bola odrazom plynulého vyživujúceho dychu.

ACROJOGA OPEN CLASS

Zaži niečo, čo nikdy nedosiahneš sám. Joga nám pomôže spoznať náš vlastný vnútorný svet. Acroyoga nám pomôže otvoriť svety dvoch ľudí spojiť ich na chvíľu v jedno. Naučíme sa niečo o dotyku, dokázať ho pochopiť. Spevníme telo, natiahneme ho, precítime.

MINDFUL STRETCH YOGA

Počas lekcií plynule pracujeme na vedomom otváraní tela a odstraňovaní energetických blokov a nepriechodností. Streče a otváračky sú striedané s klasickými ásanami s dôrazom na precítenie a predýchanie každej pozície. Upokojenie a stíšenie mentálnej aktivity dosahujeme pozornosťou na nádych a výdych. 

TRADIČNÁ JOGA

Hodiny Tradičnej jogy sú typicky rozdelené na úvodnú relaxáciu, prípravné cvičenia, ásány (t.j. telesné polohy) a pranajamu (t.j. dychové cvičenia).

POWER FLOW

Bude to o hravosti, slobode, dychu a čaká ťa dynamickejšia jóga, pri ktorej je každý pohyb spojený s nádychom či výdychom. Teplo vytvorené naším telom pomôže svaly viac natiahnuť , dynamika ásan ti dodá silu a dych ťa naplno ukotví v prítomnosti.

JOGA PO PRÁCI

Pridaj sa na jogu akýkoľvek level si, či si flexibilný alebo nie… mimochodom prísť na jogu znamená, že flexibilitu získaš, nemusíš s ňou dôjsť 😉 Keď budeš mať čas a chuť, príď spevnieť, zlepšovať stabilitu, flexibilitu a zrelaxovať sa. Nebude to príliš náročné ani úplne jednoduché, ale primerané, aby si si oddýchol a kultivoval telo zároveň. Vidíme sa v Yoga House. V Priestore vo Vnútri…:)

ASHTANGA YOGA

Táto joga je vyhľadávanou formou cvičenia, ktorá nás vedie cestou k silnému a pružnému telu, ale aj k odhodlaniu a pokore. Veľký dôraz je kladený na správne dýchanie, pretože každý pohyb predstavuje nádych alebo výdych, pričom využívame špeciálny dych, tzv. ujjayi, ktorý svojim zvukom pripomína šum mora.

RANNÁ ASHTANGA YOGA

Ashtanga joga je dynamická a náročnejšia podoba jogy.
Na hodinách okúsite dynamické prepojenie jednotlivých jogových pozícií (asán) v rytme vedomého dychu. Zostava pozícií sa nemení, ich poradie a jednotlivé prechody medzi asánami sú jasne definované.

JOGA PRE ZAČIATOČNÍKOV

Na hodinách pre začiatočníkov sa zoznamujeme s tým, čo joga je, aké má benefity. Prechádzame cez jednotlivé pozície s hlbším vysvetlením. Venujeme sa technike, aby človek zvládol pozíciu v zdravej forme a precízne.

POWER YOGA S LINDOU

Pri cvičení power jogy si v priebehu 60 minút nielen výborne psychicky oddýchneme, ale zároveň aj kompletne ponaťahujeme chrbticu, precvičíme a posilníme takmer všetky svaly.

VINYASA FLOW YOGA

Vinyasa flow predstavuje kreatívnu a hravú formu prevedenia asán, kedy za dychu udžají plynulo prechádzame z asány do asány. Každá hodina je iná, každá hodina má iný „nádych“.   A každá hodina prináša nové poznanie o sebe samom vo svojej utíšenej mysli, skoncentrovanom dychu a asánach prevádzaných s ľahkosťou a radosťou.

GRAVID YOGA

Prečo by sa pre ženy v tehotenstve mal zastaviť aktívny život? Kto povedal, že musia sedieť doma a nehybne čakať na deň D? Dopriaj si hodinku vitálneho odpočinku.

JOGA NIDRA

”Joga Nidra zahŕňa úplnú fyzickú, mentálnu a emocionálnu relaxáciu…Je to stav vedomia, ktorý nie je ani spánkom, ani bdením, ani sústredním, ani hypnózou. Môže byť definovaný ako zmenený stav vedomia.” Kumar

HATHA YOGA

Čas a miesto, kde sa spájame prirodzeným pohybom so svojím telom a podstatou.
Spoločne sa vydáme za naším skutočným ja, ktoré častokrát počas dňa nemôžeme prejaviť, ukázať, precítiť. Spojíme sa s naším telom dýchacími technikami, s jeho prirodzeným pohybom cez jógové pozície (asány) a celé cvičenie sa stane meditáciou v pohybe, aby sme dopriali našej mysli odpočinok po náročnom dni.