HODINY

POWER YOGA S VIKI

Pri cvičení power jogy si nielen výborne psychicky oddýchneme, ale zároveň aj kompletne ponaťahujeme chrbticu, precvičíme a posilníme takmer všetky svaly. A to všetko plynule a v súlade s dychom.

SOUL YOGA 

Hodiny sú zamerané na neustále rozširovanie vnímania seba samého, spoznávanie svojho dychu, tela a mysle. Prehlbujeme zjednotenie duše s absolútnom a uvedomujeme si naše pravé Ja. Počas hodín nadobudneme príjemný stav harmónie, pokoja a duševnej rovnováhy.

ENERGY FLOW YOGA

Tam kde sústredíme našu pozornosť, tam prúdi naša energia. Cez kreatívne jógové asány a pomocou vedomého dychu nájdeme rovnováhu fyzického tela, posilníme svaly, odbúrame stres, uvoľníme bloky a ukľudníme našu myseľ.

ZDRAVÝ CHRBÁT S ADRI

Objavte pozitívne účinky jógy na zdraví vašej chrbtice.
Či už máte bolesti chrbta alebo im chcete predchádzať, posilnením vnútorného stabilizačného systému, správnym dýchaním, držaním tela, jeho natiahnutím, kombináciou vhodných cvikov a pravidelným venovaním sa sebe a cvičeniu môžete opäť pocítiť radosť z pohybu.

YIN YOGA

Jin joga je pomalá, upokojujúca joga, ktorá nám umožňuje ponoriť sa hlbšie do seba. Učí nás všímavosti k vlastnému telu, mysli a dychu.
Prebúdza našu vnútornú energiu a uvoľňuje emócie, pri ktorých môžeme cítiť radosť, šťastie, uvoľnenie, ale zároveň výzvu, hnev alebo smútok. Je to hlboký liečivy proces, ktorý nás učí naše pocity pozorovať a prijať bez hodnotenia.
 

 

YOGA IN ENGLISH

In this English lead, Vinyasa-styled class, you can expect to flow through dynamic, fluid and creative movements, guided by the rhythm of the breath, before softening deeply into restorative stretches and pranayamas. 

ENERGY AND RELAX YOGA

Joga zameraná ako na nadobudnutie sily, tak na nadobudnutie harmónie a duševnej rovnováhy. Len silné telo je ozaj zdravé a zrelaxované telo ozaj silné. Týmto spôsobom sa snažíme dostať telo do harmónie a rovnováhy.

BODYFORMING YOGA

Silné, stabilné, flexibilné a pokojné telo – silná, stabilná, flexibilná a pokojná myseľ… Náplňou hodín je aktívnejšia joga s posilňovaním, strečingom, oddychom a zvedomením sa. Je formou cvičenia, ktorá spája jogové pozície a posilňovanie v nich. 

ASHTANGA LED CLASS/VEDENÁ HODINA PRVEJ SÉRIE

Učiteľ Vás prevedie rovnakým tempom a dychom cez sled pozícií prvej série. Táto sekvencia v kombinácii s dychom má silný vplyv na telo a myseľ. Teplo, ktoré sa v tele vytvára má detoxikačný účinok a umožňuje hlbší posun tela do jednotlivých pozícií. Hodina je vždy sprevádzaná synchonizovaným dychom, ktorý umožní mysli sa presunúť do pokojného meditatívneho priestoru, preto sa Ashtanga joga nazýva aj meditácia v pohybe.

ZDRAVÝ CHRBÁT S KATKOU

Prebuď v sebe tvorivý oheň a rozprúď kreativitu a energiu v celom tele. Tento štýl jogy charakterizuje synchronizácia plynulého pohybu s prehĺbeným dychom, ktorý pripomína meditáciu v pohybe.
Každá hodina je jedinečná, inšpiruje k hlbšiemu uvedomeniu našich možností a ich akceptácii, a prináša tak skutočnú radosť z pohybu v cvičení, ktoré v sebe originálnym spôsobom spája rôzne aspekty yogy.

ASHTANGA YOGA – MYSORE

Mysore metóda je individuálna prax v skupinovom prostredí. To znamená, že každý cvičí nezávisle, vo vlastnom tempe, vedený vlastným dychom. Na hodinách mysoru sa buduje vlastná prax pod dohľadom učiteľa. Žiaci sa učia pozíciu za pozíciou, a prechádza sa postupne celou prvou sériou ashtanga jogy. Prístup je veľmi individuálny.

POWER YOGA S LÍVIOU

Pri cvičení power jogy si v priebehu 60 minút nielen výborne psychicky oddýchneme, ale zároveň aj kompletne ponaťahujeme chrbticu, precvičíme a posilníme takmer všetky svaly.

VINYASA FLOW YOGA

Hodina je rovnováha a vyváženosť medzi fyzickým cvičením, dychovým cvičením a cvičením mysle. Verím tomu, že iba stíšené telo a stíšená myseľ sa dokáže posúvať a preto sa snažím aj o dobrú a kvalitnú prípravu na úvod hodiny. Snažím sa o plynulosť aby celá hodina jogy bola odrazom plynulého vyživujúceho dychu.

JOGA PRE ŽIVOT

Koľko nádychov & výdychov urobíme počas dňa? Koľko krokov & pohybov? Stojíme, sedíme, ležíme. Všetko to vnímame? Počas hodiny sa pomocou našich zmyslou ponoríme do tela a vedomia. Dych sa stane rytmom nášho bytia. Rozprúdime životnú energiu, dáme si prestávku od myslenia a vybudujeme vnútornú silu. Postupne sa znovuobjavíme a vrátime k svojej podstate – do svojho vnútra. 

ACROJOGA OPEN CLASS

Zaži niečo, čo nikdy nedosiahneš sám. Joga nám pomôže spoznať náš vlastný vnútorný svet. Acroyoga nám pomôže otvoriť svety dvoch ľudí spojiť ich na chvíľu v jedno. Naučíme sa niečo o dotyku, dokázať ho pochopiť. Spevníme telo, natiahneme ho, precítime.

MINDFUL STRETCH YOGA

Počas lekcií plynule pracujeme na vedomom otváraní tela a odstraňovaní energetických blokov a nepriechodností. Streče a otváračky sú striedané s klasickými ásanami s dôrazom na precítenie a predýchanie každej pozície. Upokojenie a stíšenie mentálnej aktivity dosahujeme pozornosťou na nádych a výdych. 

ZDRAVÝ CHRBÁT

Hodiny sú zamerané na posilnenie, natiahnutie, uvoľnenie a precítenie nielen chrbtice ale všetkých svalov v našom tele. Pravidelným vykonávaním týchto cvikov vybalansujeme nerovnosti v chrbtici do správnej polohy a pomôžeme tak udržať našu chrbticu zdravú, pružnú a vzpriamenú. V živote sa nám potom bude kráčať ľahšie a so vztýčenou hlavou.

TRADIČNÁ JOGA

Hodiny Tradičnej jogy sú typicky rozdelené na úvodnú relaxáciu, prípravné cvičenia, ásány (t.j. telesné polohy) a pranajamu (t.j. dychové cvičenia).

VINYASA FLOW

Vinyasa Flow je hodina, na ktorej okúsiš spojenie dychu a pohybu v pomalšom i rýchlejšom tempe. Hodina ponuka prežitok sily, dynamiky, ale aj uvoľnenia a relaxu tela a mysle.

 

JOGA PO PRÁCI

Pridaj sa na jogu akýkoľvek level si, či si flexibilný alebo nie… mimochodom prísť na jogu znamená, že flexibilitu získaš, nemusíš s ňou dôjsť 😉 Keď budeš mať čas a chuť, príď spevnieť, zlepšovať stabilitu, flexibilitu a zrelaxovať sa. Nebude to príliš náročné ani úplne jednoduché, ale primerané, aby si si oddýchol a kultivoval telo zároveň. Vidíme sa v Yoga House. V Priestore vo Vnútri…:)

RANNÝ FLOW S MEDITÁCIOU

Rozhýb svoje telo poriadne hneď z rána a nalaď myseľ na nový deň. 
Budeme spoločne plynúť na vlne pohybu a okrem ásan nám telo nabudí a myseľ stíši aj pranayama. 60 minút otvoríme a ukončíme meditáciou a spokojní sa poberieme pokračovať v načatom dni. 

RANNÁ ASHTANGA YOGA

Ide o tradičný jógový systém, kde po sebe nasledujúce asany ( pozície), opakovane koordinujú Váš pohyb. Cvičíme skrátenú formu ashtangy, kde je vítaný aj úplný začiatočník, jej systematické cvičenie je vždy rovnaké. Tým získavam každou hodinou možnosť naučiť sa zostavu naspamäť a časom si osvojením polôh viem cvičenie dopĺňať vlastnou praxou.

JOGA PRE ZAČIATOČNÍKOV

Na hodinách pre začiatočníkov sa zoznamujeme s tým, čo joga je, aké má benefity. Prechádzame cez jednotlivé pozície s hlbším vysvetlením. Venujeme sa technike, aby človek zvládol pozíciu v zdravej forme a precízne.

POWER YOGA S NICOL

Pri cvičení power jogy si v priebehu 60 minút nielen výborne psychicky oddýchneme, ale zároveň aj kompletne ponaťahujeme chrbticu, precvičíme a posilníme takmer všetky svaly.

GRAVID YOGA

Prečo by sa pre ženy v tehotenstve mal zastaviť aktívny život? Kto povedal, že musia sedieť doma a nehybne čakať na deň D? Dopriaj si hodinku vitálneho odpočinku. Milé budúce mamičky, určite existuje mnoho spôsobov ako si spríjemniť čakanie a urobiť niečo pre seba. Jedným z nich je Gravid Joga a ja vás ňou budem veľmi rada sprevádzať.

ASHTANGA YOGA

Táto joga je vyhľadávanou formou cvičenia, ktorá nás vedie cestou k silnému a pružnému telu, ale aj k odhodlaniu a pokore. Veľký dôraz je kladený na správne dýchanie, pretože každý pohyb predstavuje nádych alebo výdych, pričom využívame špeciálny dych, tzv. ujjayi, ktorý svojim zvukom pripomína šum mora.

POWER FLOW

Bude to o hravosti, slobode, dychu a čaká ťa dynamickejšia jóga, pri ktorej je každý pohyb spojený s nádychom či výdychom. Teplo vytvorené naším telom pomôže svaly viac natiahnuť , dynamika ásan ti dodá silu a dych ťa naplno ukotví v prítomnosti.